March 13, 2011

Women = Problem??

As - salam peeps... =)

hello everyone...td ptg cik duk layan fb..duk la tgk2 recent post org segala kan..tetiba berminat lak dgn satu post nie kat fb pasal cara2 budak menjawab soalan..haha..lucu tue memang lucu..yelah..tak sangka la ada jugak budak jwb mcm tue kan..tp antara banyak2 jwpn dorg yg memang sah2 merepek dan mengarut tue..yg satu nie betul2 menarik perhatian aku..selain dr cara, konsep dan aplikasi budak nie..tp jwpn dy tue mmg sgt2 menarik..women = problem..hurm..apa pendapat korg? betul ker women nie equal to problem?

hahaa..unique kn jalan kerja dy..ahahah..XD

ahaha..bagi cik la kan..not 100% betul la..tp cik akui jgk la pompuan nie mmg kdg2 problem jgk..yelah..dah dy ada 9 nafsu..bermacam2 la perangai yg dorg ada yer tak? cik nie seorang peminat gila2 kat komik..tp x semua komik la..komik yg best2 jer..then ada recent komik yg cik baca..dy ckp "for girls..guys is a group pf mysterious people" ..same for the guys.."girls is a bunch of mysterious people" for them..so..jgn la nak slhkan pompuan slalu buat problem..patutnya kamu la try memahami pompuan nie mcm mn..disamping itu kami pompuan pun akan try la cuba memahami kamu..tak susah kan klu mo bertolak ansur..kan kan kan..? =)

1 comment:

Farihah said...

lucu..!
tapi, kadang2 lelaki pun masalah bha... :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...